Veelgestelde vragen

Waarom zou ik mij registreren?

Door je te registreren op Zappy Ouders en je profiel aan te vullen met je zwangerschap en/of kinderen, tonen we jou info op jouw maat en zo krijg je dus een gepersonaliseerde Zappy Ouders site.

Je kan je registreren door op de login/registratiebutton rechts bovenaan te klikken en daarna te kiezen voor Mijn profiel. Daar vul je dan verder je zwangerschap en /of kinderen aan.

Het spreekt voor zich dat je privacy niet in het gedrang komt. Wil je meer weten over het privacy beleid van Sanoma, klik dan hier.

Bemerking: voor wedstrijden is het handig als je op je profiel je adres en/of je telefoonnummer achterlaat. In geval je wint, kan men je sneller contacteren en je prijs toesturen.

Eén keer inloggen en dan heb je steeds je gepersonaliseerde weergave van Zappyouders.be.

Je kan je ook uitloggen via deze login/registratieknop.

 

Wat doen als de pagina blijft herladen?

Dit kan te maken hebben met de tijdelijke internetbestanden en/of  de cookies die de browser opslaat.

  • Open je browser
  • Maak volgende toetsencombinatie: Ctrl + Shift + Delete
  • Kies in het uitklapmenu voor “Everything.
  • Vink “Cookies” en “Cache” aan.
  • Tot slot klik je op “Clear Now”

 

Ik ben het wachtwoord van mijn Zappy Ouders account vergeten.

Geen probleem. Geef op deze link het e-mailadres in waarmee je je profiel hebt aangemaakt en je zal een mail ontvangen op dit adres, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

Ik wil een artikel delen

Elk artikel is makkelijk te delen via Facebook, WhatsApp, Pinterest, Twitter en e-mail. Klik op het icoontje bij het artikel dat je wil delen.

 

Hoe kan ik me afmelden voor nieuwsbrieven en commerciële e-mails?

Dit kan door middel van de knop “Uitschrijven” onderaan de mail. Je ontvangt dan alleen de betreffende email niet meer. Wil je je uitschrijven voor alle nieuwsbrieven en commerciële e-mails, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via info@abon.be of telefonisch via 02 309 29 02. De openingstijden van de klantenservice zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.

Mocht je je willen afmelden in verband met een miskraam dan kun je ook contact opnemen met onze klantenservice zodat je ook wordt afgemeld voor andere producten en eventuele abonnementen.

 

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe kan dit?

Je kunt een email sturen naar info@abon.be of bel tijdens kantooruren 02 309 29 02. De openingstijden van de klantenservice zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.

 

Ik ben een blogger of expert op een bepaald gebied en zou willen informeren naar een mogelijke samenwerking.

Wij kijken alvast uit naar je mailtje, dat je kan sturen naar info@zappyouders.be.

 

Ik heb een miskraam gehad, waar kan ik dit melden?

Dit kan via info@abon.be of telefonisch via 02 309 29 02. De openingstijden van de klantenservice zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Zij zorgen ervoor dat je eventuele abonnement van Zappy Ouders wordt opgezegd, eventuele abonnementen worden stopgezet en je geen nieuwsbrieven en commerciële e-mails meer ontvangt.