Week 11: De voorlaatste week

Hoera, de voorlaatste week is aangebroken! Nog even en je heb het gehaald. Wij geven je nog een voorlaatste tip voor een circuittraining. Let's go!

Voorlaatste week: 5 rondes circuittraining

Bij deze training voer je alle oefeningen na elkaar uit zonder rust. Chronometreer je training en houd de tijd bij en probeer deze trainingstijd te verbeteren iedere keer je dit schema doet. Probeer de oefeningen zo vlot mogelijk uit te voeren, maar respecteer de correcte uitvoering. Rust alleen als het nodig is.

> Surrenders

5 herhalingen aan elke kant

> Spiderman plank jacks

10 herhalingen

> Opdrukken op verhoging

15 herhalingen

> Vlindercrunch

20 herhalingen

> Squat

25 herhalingen

> 30 seconden rust

Heb je het boek van Elodie en Wout nog niet in huis?

Deze en nog veel meer oefeningen vind je in hun boek Reboot. Fit na je zwangerschap. Bestel het snel en gemakkelijk online bij bol.com of Standaard Boekhandel.

Elodie Ouedraogo en Wout Verhoeven

Elodie Ouedraogo (1981) was topatlete en behaalde in 2008 de zilveren medaille op de Olympische Spelen in Peking voor de 4 x 100 meter estafette. In 2013 zette ze een punt achter haar carrière als topsporter en ging ze aan de slag bij productiehuis Woestijnvis. Ze is er zowel voor als achter de schermen actief. Elodie beviel in 2015 van een zoontje, Remus. Haar beste vriend en personal coach Wout Verhoeven (1988) volgde de opleidingen lichamelijke opvoeding en bewegingswetenschappen. Ze leerden elkaar kennen in hun trainingsgroep atletiek. Wout werkt nu als trainer bij Grit en aan het Universitair Sportcentrum KU Leuven. Tot 2015 combineerde hij zijn baan met topsport. Hij werd drie maal Belgisch kampioen in de 100 meter sprint.

Lees hier alles van Elodie Ouedraogo en Wout Verhoeven

Speciaal voor jou